POŠKODENÁ ZÁSIELKA
Nezúfajte!
Ak je zásielka mechanicky poškodená (zistíte mechanické poškodenie niektorého z produktov)
Kupujúci je povinný bezprostredne pri dodaní tovaru skontrolovať spolu s dopravcom stav zásielky a neporušenosť obalov tovaru. V prípade akýchkoľvek závad je nutné spísať reklamačný protokol o poškodení za prítomnosti a s podpisom prepravcu, pokiaľ je to možné, poškodenie zdokumentovať fotografiou. V prípade zistenia porušenia obalu svedčiaceho o neoprávnenom vniknutí do zásielky nemusí kupující zásilku od prepravcu prevziať. O týchto skutočnostiach kupujúcí neodkladne informuje predávajúceho. Podpisom prepravného listu kupujúci potvrdzuje, že obal zásielky obsahujúci tovar bol neporušený.
Pre uplatnenie reklamácie u spoločnosti DPD je nutné vyplnenie on-line formulára, prípadne kontaktujte zákaznícky servis ZDE.
Zásielka tovaru nesúhlasí s nákupným dokladom (obdržali ste iný tovar alebo v zásielke niečo chýba)
Kontaktujte nás, prosím, na e-maile objednavky@montik.sk, kde uveďte číslo nákupného dokladu, svoje meno, priamy kontakt na Vás a popis problému s dodaným tovarom. Budeme Vás kontaktovať.